Genieten van de Limburgse gastvrijheid in een historische omgeving? Abdij Hotel Rolduc is het grootste abdijcomplex in de Benelux en staat op de UNESCO-lijst van de honderd belangrijkste monumenten van Nederland. Rolduc heeft 160 kamers en ruim 30 event spaces die elke voor ieder type event ingericht kunnen worden: van een residentiële seminarie, bruiloften of personeelsfeesten tot exclusieve events.
Daarnaast is Abdij Hotel Rolduc gelegen aan de grens met België en Duitsland en in het prachtige Zuid-Limburg dat tal van mogelijkheden biedt! Met 900 jaar geschiedenis beleven de gasten een unieke beleving op de Different manier.
Het team van Abdij Hotel Rolduc is op zoek naar een teamplayer die ons Front office team kan ondersteunen. Wij zijn een hecht team en daarnaast zijn we een beetje eigenzinnig, ambitieus maar vooral een echte ‘pack of wolves’. Wij zijn onderdeel van Different Hotels en de Van Melick Catering Group.
Jouw functie
• Je ondersteunt alle afdelingen voor vragen of helpt bij drukte.
• Werken aan interessante & uitdagende projecten.
• Je benadert actief klanten waarbij je na inventarisatie van wensen en eisen offertes opstelt en begrotingen maakt voor de events
• Je kent alle ‘event spaces’ op onze bijzondere locatie van Abdij Rolduc op jouw duimpje en werkt een passend voorstel op maat uit.
• Je denkt mee in het doorontwikkelingen van onze vergaderpakketten, exclusieve events qua maatwerk van bruiloften en out of the box babyborrels tot product lanceringen.
• Je helpt bij het organiseren en mee begeleiden van diners, partijen, seminaries en congressen van 2 tot 400 personen.
• Je bent verantwoordelijk voor de contacten met onze gasten en/of de boekers van de events. Je bent verantwoordelijke van eerste sales contact t/m het after sales traject.
• Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat het evenement dat we organiseren ‘Different’ is en vanuit jouw gastvrije rol zorg je dat onze gasten niets te kort komen.
• Je maakt duty rondes om in de gaten te houden of alles er netjes uitziet.
• Ondersteuning bij administratieve taken.
• Het afhandelen van inkomend en uitgaand telefoon- en emailverkeer.
• Marketingtaakjes afhandelen.
• het zorgdragen voor de afhandeling van bijzonderheden en wensen van groepen.
Functievereisten
• Je volgt een MBO opleiding horeca, hospitality of hotelschool.
• Je bent zakelijk ingesteld, representatief en bezit sterke communicatieve vaardigheden.
• Je houdt van gestructureerd werken en werkt zeker gedetailleerd.
• Je bent flexibel, pro-actief en klantgericht.
• Je bent stressbestendig en kan goed werken onder druk.
• Je bent leergierig en staat niet graag stil.
Wij bieden
• Een uitdagende stage binnen een UNESCO werelderfgoed.
• Begeleiding van jouw coach met jarenlange ervaring in de hotellerie & evenementenbranche die jou graag mee op reis neemt!
• Een open sfeer en een hecht team dat aan de basis staat van het succesvol uitbouwen van Abdij Hotel Rolduc.
• Historische omgeving met diverse mogelijkheden
• Onze kernwaarden;
– Niets moet en alles kan
– Buitengewoon bijzondere beleving
– Happy when you are
• Standplaats: Abdij Hotel Rolduc, Kerkrade.
Hoe solliciteren?
Ben jij geïnteresseerd in de Sales & Event management stage? Stuur jouw CV, motivatiebrief of vlog naar werken@rolduc.com